2017 Ultimate Wishlist

2017-ultimate-wishlist

Of course I dream about another Chanel bag, but I too dream about getting my small business to grow, to live a happy life surrounded by people I love and vice versa. 

Jeg har en lille notesbog, som jeg skriver ønsker ned i. Der er ligeledes plads til det, jeg gerne vil spare op til, som ovenstående billede giver et lille udsnit af. Jeg har altid store ønsker og er med årene blevet ringere til at ønske mig mindre ting, som jeg egentligt har brug for, grundet at jeg selv går ud for at købe dem, hvis det er noget, jeg mangler. Derfor skriver jeg mine ønsker ned. Det kan være noget, jeg falder over gennem året, noget, der inspirerer mig og noget, jeg ikke selv vil bruge penge på og dermed er det noget nemmere at stykke en ønskeliste sammen til jul og til min fødselsdag, som ligger midt i november.
I denne lille notesbog står der som sagt også alt det, jeg godt kunne tænke mig; de “ultimative ønsker”. Disse ultimative ønsker ligger ud i fremtiden, ikke desto mindre skal der være plads til dem, trods det kan synes noget nær materialistisk, som jeg dog egentligt ikke anser mig selv for at være. Man må gerne drømme, og man må gerne drømme stort; både om sit arbejdsliv, livet generelt, det man ønsker at opnå og om det, der gør en lykkelig. Selvom en Chaneltaske gør nogle lykkelige, ved vi jo alle, at det ikke er for evigt. Jeg købte min første Chaneltaske i maj i år – og jo, den har gjort mig lykkelig – i en snævert perspektiv. Jeg føler mig bedre påklædt, når jeg har den over skulderen, mere præsentabel og jeg føler mig bedre tilpas. Og sådan er det. Men den egentlige lykke skal findes indeni, og det vil jeg skrive noget mere om på et andet tidspunkt. I mellemtiden har jeg stykket denne ønskeliste sammen – noget jeg gerne vil spare sammen til, noget jeg synes er lækkert og nogle af tingene; noget der varer evigt, som vil hænge på mig hver eneste dag.

1/ Chaneltasken i det store mål. En taske som kan rumme min laptop, min kalender, min notesbog, pung og utal af læbestifter, som jeg altid har med mig rundt. Find den her.
2/
Dior Nail Abricot Cream. Denne neglecreme har jeg stadig en smule af tilbage. Den er drøj i brug og holder en evighed. Den blødgør neglebåndene og får dem til at stråle, så de ser sunde og velplejede ud. Jeg smører den som regel på om aftenen, inden jeg går i seng og bruger den gerne om vinteren, hvor kulden er hård ved huden. Find den her.
3/ Jo Malone London Peony & Blush Suede Home Candle – fordi jeg elsker duftlys, og jeg elsker denne luksuriøse ‘indpakning’, som ser indbydende og elegant ud  i enten badeværelset eller soveværelset. Find det her.
4/ Endnu en Chaneltaske. Min sorte Chaneltaske er nogenlunde samme størrelse som denne, jeg er bare s å forfalden til den smukke khaki farve og har længe gerne villet have en Chaneltaske i en anden farve end sort. Find den her.
5/ Julie Sandlau Luna øreringe, som bare er smukke. Den sarte rosa farve er vidunderlig og bryder godt i min altid sorte påklædning. Find dem her.
6/ Estée lauder Advanced Night Repair serum til ansigtet. Fordi min hud trænger til ekstra plejning og fordi, at vores hus regenererer om natten. Når jeg ikke har mere ansigtscreme tilbage, bruger jeg ofte bare en bodylotion i stedet, og ja, jeg ved, at det er rigtig meget fy, men ikke desto mindre håber jeg nu at ændre på det med denne serum. Find den her.

Above I have put some of my ultimate wishes. I know that material things do not make you happy, nevertheless I like to dress up, look decent and feel good. Even though a Chanel bag may not make you either a better or a mor happy person, I have experienced that wearing my Chanel bag makes me feel good; I feel I am decent looking and given the fact that I saved money for it myself, I feel like I earned it by working hard and long and by not spending my money on stupid things that I didn’t need. 
I always carry around a small notebook in which I jot down my wishes whenever I stumble upon something. I use for a number of things though, among them I jot down my dreams, my ideas and my goals. Nevertheless it is easier for me to do a wishlist for christmas and for my birthday which is i mid November. I have experienced that the older I get the more picky I get when it comes to things I’d like to own, therefore it is quite easy to have all the ‘smaller’ wishes jotted down along the way. 
Even though I do the wishlist, I do the “ultimate wishlist” too. I cannot help to dream about what I’d like to get for myself, what I’s like to save my money for and what I’d like to wear. Hopefully I’m not the only one having these materialistic dreams, given that I don’t consider myself to be a materialistic person. Of course I dream about another Chanel bag, but I too dream about getting my small business to grow, to live a happy life surrounded by people I love and vice versa. 

2017 Ultimate Wishlist

Leave a Reply

